Ultimele subiecte
Cei mai activi postatori ai saptamanii
Niciun utilizator |
Filme
+46
marmota
Smythe
MarianS
aka amir
Eladio
Iahim Loig
Gabriel
Alter-Ego
doctoru'
po-leac
silverapeakabadhabit
ovula4weed
ShdBz
xtr3mu
Baruh
Emcee_Jethro
PiroTechnique
koulipak
Otrava
INFECT!
Matrix
OZN
WTSN
oVi
Dust
Phlegm Man
za_uan
Boka
Ra'ra
darthedd77
Sarcastic
thc
HipSound
aeu
CreativeEgo
Nihat
DopeRapper
RainMan
h0ra
sniker
Static
CrosS1
CIOMOFUGLA
Kanji
2 ga
Becks
50 participanți
Pagina 16 din 16
Pagina 16 din 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Filme
am vazut ca ati mentionat Seven Psychopats si mi-am amintit de Stand Up Guys. mi-a placut. cu Al Pacion, C Walken si Alan Arkin...
za_uan- Un golan transformat in poet
- Mesaje : 1204
Reputatie : 1341
Data de inscriere : 29/04/2011
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Re: Filme
Sam Rockwell - da, asta actor ... in rest 7P mi s-a parut ori prea destept ori prea facut in doru lelii ... nu pot sa-mi dau seama
CIOMOFUGLA- Un golan transformat in poet
- Mesaje : 1242
Reputatie : 1384
Data de inscriere : 29/10/2009
Kanji- Mc-ii comerciali ii scutur ca pe evantai
- Mesaje : 529
Reputatie : 628
Data de inscriere : 26/10/2009
Localizare : Brasov
Re: Filme
l-am vazut azi noapte...destul de slab, pentru ca vazusem mare parte din el in trailer. are si cateva faze bune...se caca lejer pe multe chestii gen rasism, compasiune, iubire...si altele.
chiar nu stiu ce impresie am avut dupa el...
P.S. faza cu anna faris mi s-a parut bestiala:)) =))
"Will you poop on me?"
chiar nu stiu ce impresie am avut dupa el...
P.S. faza cu anna faris mi s-a parut bestiala:)) =))
"Will you poop on me?"
za_uan- Un golan transformat in poet
- Mesaje : 1204
Reputatie : 1341
Data de inscriere : 29/04/2011
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Re: Filme
Are cineva subtitrari (in romana) la Freestyle - The art of rhyme?
scriitor- Mc-ii comerciali ii scutur ca pe evantai
- Mesaje : 739
Reputatie : 785
Data de inscriere : 09/03/2013
Re: Filme
static ce filme ai mai vazut?
Ra'ra- tot ce-i bun tre sa dispara, ca geaca lu prophetu
- Mesaje : 920
Reputatie : 1052
Data de inscriere : 14/01/2011
Varsta : 31
Localizare : Dincolo
Re: Filme
21 and over gen hangover
van wilder gen american pie
van wilder gen american pie
doctoru'- Mc-ii comerciali ii scutur ca pe evantai
- Mesaje : 897
Reputatie : 944
Data de inscriere : 19/12/2009
Varsta : 32
Localizare : Timisoara
Re: Filme
Tower Heist - http://www.imdb.com/title/tt0471042/Ra'ra a scris:static ce filme ai mai vazut?
Comedie cu Ben Stiller & Eddie Murphy, merge de plictiseala desi e printre cele mai slabe filme de la amandoi.
Seven Psychopaths - http://www.imdb.com/title/tt1931533/
Blana de blana, il recomand oricui Super-distributie, caterinca, actiune, tot ce vrei. Tarantino style, mi-a placut mult.
Total Recall - http://www.imdb.com/title/tt1386703/
Jeg, mai bine ma uitam iar la Titanic, m-am plictisit de moarte. Originalul cu Arnold e ok, remake-ul e inutil.
The Abandoned - http://www.imdb.com/title/tt0475937/
Am auzit de horror-ul asta ca ar fi misto, am auzit prost. Daca vi-l recomanda cineva va garantez ca-i pierdere de timp.
Movie 43 - http://www.imdb.com/title/tt1333125/
Comedie retardata in sensul rau, foarte multi actori buni care nu inteleg ce cauta in filmul asta. Umor de proasta calitate iar cand highlight-ul filmului e Hugh Jackman cu coaie pe gat, e cam clara treaba.
Django Unchained - http://www.imdb.com/title/tt1853728/
Au laudat multi filmul asta, ma asteptam sa fiu dezamagit dar chiar e smecher. Atmosfera, poveste, actori, tot. In general cand aud de western-uri zic 'pass' dar asta clar merita vazut.
A Haunted House - http://www.imdb.com/title/tt2243537/
Parodie in stilul Scary Movie dupa seria Paranormal. Nu e cine stie ce dar am ras cu pofta de vreo 2-3 ori, daca v-a placut Scary Movie (1,2,3,97645634) merita vazut.
The Loved Ones - http://www.imdb.com/title/tt1316536/
Nu mai stiu cum am dat de asta dar e bun, bun. Nu e horror-ul tipic care sa te tina in suspans dar e interesant si te prinde. Nu zic mai multe, mergeti pe mana mea.
Lord of Darkness - http://www.imdb.com/title/tt1887748/
Copie ieftina dupa Texas Chainsaw Massacre, evitati.
Evil Dead - http://www.imdb.com/title/tt1288558/
Foarte overrated filmul asta. E un horror ok dar mi se pare ca nu aduce nimic nou, in afara de efectele care e normal sa fie tot mai bune. Am tot vazut pe net ca cica e cel mai bun horror din ultima vreme dar n-are treaba. N-am apucat sa vad The Conjuring si Insidious 2 dar presimt ca o sa se pise cu jet pe asta. Merita vazut dar daca vi s-a parut slabut Cabin in The Woods (mie unul mi-a placut), n-are rost sa-l luati si pe asta.
Argo - http://www.imdb.com/title/tt1024648/
Bunicel flimul, merita vazut desi e plin de cliseele americane gen ei sunt cei mai pizdosi, arabii sunt salbatici si vai de pula lor. Actiunea se petrece in Iran si intamplator am o ruda care a stat cativa ani buni pe-acolo, asa ca stiu ca filmul nu prea are treaba cu realitatea si e mai mult propaganda clasica americana. Nu merita Oscarul.
Kill List - http://www.imdb.com/title/tt1788391/
E bunicel, mi-a placut povestea desi scenariul pe alocuri pare scris in tren, pe buda. E un horror (oarecum) britanic, daca nu va plac astea nu vi-l recomand pentru ca au ei un stil al lor de a baga multa umplutura.
Life of Pi - http://www.imdb.com/title/tt0454876/
Un film frumos, desi actiunea se petrece practic intr-o barca. Ca sa-ti placa, trebuie sa ai rabdare si sa apreciezi modul in care e filmat. Are si un twist ok pe final, mai repede merita asta Oscarul decat Argo. 8/10, m-as mai uita o data.
Pe langa astea m-am uitat la toate animatiile relativ noi pe care nu apucasem sa le vad: Up (e de 7, nu-i cine stie ce), How To Train Your Dragon (simpatic, merge), Despicable Me 1 & 2 (probabil cea mai buna animatie pe care am vazut-o in ultima vreme, m-a amuzat), Frankenweenie (regizat de Tim Burton deci ceva mai ciudat, e ok), Monsters Inc 1 & 2 (din nou, animatie reusita), The Croods (penal, mai bine bagati pornoace si iesiti mai castigati). A, plus seria Shrek cu o mare intarziere, bunicele asa filmele.
@ OZN - Beerfest, Pineapple Express, Old School, Inbetweeners, Bridesmaids...
Re: Filme
ba ... a aparut Berserk the golden age arc 3 pe net cu subtitrare ... RECOMAND toata trilogia, bate la cur orice film, animatie ... e ULTRAMEGAJMECHER, o sa-mi multumiti, garantat.
CIOMOFUGLA- Un golan transformat in poet
- Mesaje : 1242
Reputatie : 1384
Data de inscriere : 29/10/2009
Re: Filme
http://www.imdb.com/title/tt0147612/
e comedia mea preferata all time
"The lives of many individuals connected by the desire for happiness, often from sources usually considered dark or evil."
e comedia mea preferata all time
"The lives of many individuals connected by the desire for happiness, often from sources usually considered dark or evil."
Re: Filme
@static, multam o sa ma uit la 2-3 de-acolo
@ciomo Berserk e blanaaa! seria veche e naspa totusi
@ciomo Berserk e blanaaa! seria veche e naspa totusi
Ra'ra- tot ce-i bun tre sa dispara, ca geaca lu prophetu
- Mesaje : 920
Reputatie : 1052
Data de inscriere : 14/01/2011
Varsta : 31
Localizare : Dincolo
Re: Filme
Pentru fanii filmelor horror cu poveste interesante,recomand Case 39.Filmul nu e foarte horror nu e d-ala sa te sperie,dar mie povestea mi s-a parut foarte buna.O angajata de la asistenta sociala preia cazul ei cu nr 39(nici nu se putea altfel dupa titlu:) ),care e despre o fetita care pare ca ar fi tratata rau de parinti(batuta,neingrijta etc..atentie doar PARE),dupa ce asistenta asta sociala reuseste sa ia fata de la familie situatia se schimba total.Ma-sa fetitei ajunge la nebuni,tacso arestat... si pana la urma fata e omorata de asistenta sociala..Oricum sunt multe faze interesante.Cautati un trailer .merita vazut
kzm- Dupa profil tu esti doar un alt copil
- Mesaje : 49
Reputatie : 51
Data de inscriere : 26/10/2013
Varsta : 27
Re: Filme
esti retardat?)
Ra'ra- tot ce-i bun tre sa dispara, ca geaca lu prophetu
- Mesaje : 920
Reputatie : 1052
Data de inscriere : 14/01/2011
Varsta : 31
Localizare : Dincolo
Re: Filme
La ce mai e nevoie de trailer? )kzm a scris:Pentru fanii filmelor horror cu poveste interesante,recomand Case 39.Filmul nu e foarte horror nu e d-ala sa te sperie,dar mie povestea mi s-a parut foarte buna.O angajata de la asistenta sociala preia cazul ei cu nr 39(nici nu se putea altfel dupa titlu:) ),care e despre o fetita care pare ca ar fi tratata rau de parinti(batuta,neingrijta etc..atentie doar PARE),dupa ce asistenta asta sociala reuseste sa ia fata de la familie situatia se schimba total.Ma-sa fetitei ajunge la nebuni,tacso arestat... si pana la urma fata e omorata de asistenta sociala..Oricum sunt multe faze interesante.Cautati un trailer .merita vazut
Re: Filme
Excision - http://www.imdb.com/title/tt1984153/
Horror destul de bun, are de toate, nu m-am plictisit. Actrita din rolul principal e urata cu spume, in rest nimic de reprosat.
The Pact - http://www.imdb.com/title/tt2040560/
Alt horror ok, creepy cum trebuie sa fie. Si finalul e destul de bun dar povestea in sine decurge cam lent, nu-l recomand celor care n-au rabdare.
21 Jump Street - http://www.imdb.com/title/tt1232829/
Comedie bunicica, m-am amuzat un pic dar nu m-as mai uita a doua oara. Nu se mai fac comedii ca pe vremuri
The Hangover 3 - http://www.imdb.com/title/tt1951261/
Primul a fost blana, al doilea a fost o copie mai proasta si asta e un pisat. Pierdere de timp.
Curse of Chucky - http://www.imdb.com/title/tt2230358/
Au incercat ei sa readuca seria la viata dar nu le-a iesit. Oricat de mult mi-au placut celalalte (cel putin primele 3), asta a fost penibil.
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - http://www.imdb.com/title/tt0357413/
Overrated, e o comedie ok dar dupa distributie ma asteptam la mai mult. A aparut si partea a 2-a dar nu ma prea tenteaza.
The Purge - http://www.imdb.com/title/tt2184339/
Smecher Pe scurt: in viitor, in fiecare an exista o perioada de 12 ore in care orice crima este permisa. Am luat filmul fiindca mi s-a parut interesanta premiza si chiar a fost bun, merita vazut.
The Conjuring - http://www.imdb.com/title/tt1457767/
Unii il comparau cu Sinister, care a fost bun. Mie mi se pare diferenta mare, The Conjuring e plin de clisee si pe alocuri chiar plictisitor. E un horror peste medie dar nu revelatia anului trecut cum il vedeau unii.
The Collection - http://www.imdb.com/title/tt1748227/
Continuare nefericita dupa The Collector. Primul merita vazut, e destul de interesant. Al doilea e de evitat.
Maniac - http://www.imdb.com/title/tt2103217/
Horror blana cu Elijah Wood, aduce un pic a Psycho. Daca vreti sa-l vedeti pe Frodo psihopat, il recomand.
Rosewood Lane - http://www.imdb.com/title/tt1840388/
A inceput bine dar per total e un film mediocru, a avut cateva momente bune dar meh.
Inbred - http://www.imdb.com/title/tt1723124/
Texas Chainsaw Massacre, varianta britanica. E retardare maxima, desi mi s-au parut tari unele faze, ma indoiesc ca i-ar mai placea cuiva.
The Campaign - http://www.imdb.com/title/tt1790886/
Galifianakis si Ferrell, 2 dintre actorii mei preferati, 2 roluri mediocre, 1 comedie seaca.
Mama - http://www.imdb.com/title/tt2023587/
Cand vine vorba de atmosfera, Guillermo del Toro e printre cei mai smecheri. Am vazut filme mai bune de la el dar e ok si asta.
This Is the End - http://www.imdb.com/title/tt1245492/
In sfarsit o comedie buna cu multi actori buni si fara clisee. Am ras, recomand.
5150 Elm's Way - http://www.imdb.com/title/tt1331291/
Un horror canadian obscur, low budget. Nu stiu cum am dat de el dar mi-a placut, actiunea e cam lenta dar ideea e interesanta si finalul merita.
Insidious: Chapter 2 - http://www.imdb.com/title/tt2226417/
Primul a fost ok, asta mi se pare facut doar asa, sa fie. Se pare ca a prins la marea majoritate, pe mine nu m-a incantat.
The Wolf of Wall Street - http://www.imdb.com/title/tt0993846/
E bun dar nu chiar atat de bun, sunt 3 ore de pizde, bani si droguri. Di Caprio si Jonah Hill joaca destul de smecher dar nu cred ca merita chiar atata atentie filmul asta. In fine, per total merita vazut.
Horror destul de bun, are de toate, nu m-am plictisit. Actrita din rolul principal e urata cu spume, in rest nimic de reprosat.
The Pact - http://www.imdb.com/title/tt2040560/
Alt horror ok, creepy cum trebuie sa fie. Si finalul e destul de bun dar povestea in sine decurge cam lent, nu-l recomand celor care n-au rabdare.
21 Jump Street - http://www.imdb.com/title/tt1232829/
Comedie bunicica, m-am amuzat un pic dar nu m-as mai uita a doua oara. Nu se mai fac comedii ca pe vremuri
The Hangover 3 - http://www.imdb.com/title/tt1951261/
Primul a fost blana, al doilea a fost o copie mai proasta si asta e un pisat. Pierdere de timp.
Curse of Chucky - http://www.imdb.com/title/tt2230358/
Au incercat ei sa readuca seria la viata dar nu le-a iesit. Oricat de mult mi-au placut celalalte (cel putin primele 3), asta a fost penibil.
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy - http://www.imdb.com/title/tt0357413/
Overrated, e o comedie ok dar dupa distributie ma asteptam la mai mult. A aparut si partea a 2-a dar nu ma prea tenteaza.
The Purge - http://www.imdb.com/title/tt2184339/
Smecher Pe scurt: in viitor, in fiecare an exista o perioada de 12 ore in care orice crima este permisa. Am luat filmul fiindca mi s-a parut interesanta premiza si chiar a fost bun, merita vazut.
The Conjuring - http://www.imdb.com/title/tt1457767/
Unii il comparau cu Sinister, care a fost bun. Mie mi se pare diferenta mare, The Conjuring e plin de clisee si pe alocuri chiar plictisitor. E un horror peste medie dar nu revelatia anului trecut cum il vedeau unii.
The Collection - http://www.imdb.com/title/tt1748227/
Continuare nefericita dupa The Collector. Primul merita vazut, e destul de interesant. Al doilea e de evitat.
Maniac - http://www.imdb.com/title/tt2103217/
Horror blana cu Elijah Wood, aduce un pic a Psycho. Daca vreti sa-l vedeti pe Frodo psihopat, il recomand.
Rosewood Lane - http://www.imdb.com/title/tt1840388/
A inceput bine dar per total e un film mediocru, a avut cateva momente bune dar meh.
Inbred - http://www.imdb.com/title/tt1723124/
Texas Chainsaw Massacre, varianta britanica. E retardare maxima, desi mi s-au parut tari unele faze, ma indoiesc ca i-ar mai placea cuiva.
The Campaign - http://www.imdb.com/title/tt1790886/
Galifianakis si Ferrell, 2 dintre actorii mei preferati, 2 roluri mediocre, 1 comedie seaca.
Mama - http://www.imdb.com/title/tt2023587/
Cand vine vorba de atmosfera, Guillermo del Toro e printre cei mai smecheri. Am vazut filme mai bune de la el dar e ok si asta.
This Is the End - http://www.imdb.com/title/tt1245492/
In sfarsit o comedie buna cu multi actori buni si fara clisee. Am ras, recomand.
5150 Elm's Way - http://www.imdb.com/title/tt1331291/
Un horror canadian obscur, low budget. Nu stiu cum am dat de el dar mi-a placut, actiunea e cam lenta dar ideea e interesanta si finalul merita.
Insidious: Chapter 2 - http://www.imdb.com/title/tt2226417/
Primul a fost ok, asta mi se pare facut doar asa, sa fie. Se pare ca a prins la marea majoritate, pe mine nu m-a incantat.
The Wolf of Wall Street - http://www.imdb.com/title/tt0993846/
E bun dar nu chiar atat de bun, sunt 3 ore de pizde, bani si droguri. Di Caprio si Jonah Hill joaca destul de smecher dar nu cred ca merita chiar atata atentie filmul asta. In fine, per total merita vazut.
Re: Filme
M-am uitat azi la "Prea tarziu" cu Razvan Vasilescu, tare rau filmul, il mai vazusem de altfel. Sursa buna rau de cut-uri.
Daca aveti chef, se gaseste pe youtube, e un soi de film politist -drama - comedie - actiune.
Daca aveti chef, se gaseste pe youtube, e un soi de film politist -drama - comedie - actiune.
Re: Filme
The book thief. Dragutel. Prezinta destul de smecher situatia de fix dinaintea si in timpul celui de-al doilea razboi mondial, dar sta departe de conflictele armate.
Nihat- Daca limita e cerul, eu-s deja cu capu'n nori
- Mesaje : 3248
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 02/11/2009
Varsta : 30
Localizare : Bucurăști
Re: Filme
M-am uitat la Apocalypse Pompeii, mizerie mai mare de film, n-am mai vazut de multa vreme. Poveste proasta, actiune la fel, scenariu slab, actori cam la fel. Singurul motiv pentru care merita sa te uiti, e actrita principala, o blonduta titoasa care alearga destul de mult prin film.
Am vazut si The birds, tot voiam sa-l vad de ceva vreme. Foarte tare filmul, bine facut, clar merita vazut.
Am vazut si The birds, tot voiam sa-l vad de ceva vreme. Foarte tare filmul, bine facut, clar merita vazut.
Re: Filme
NOE cred c-o sa fie frumos.
GeSStapo- Mc-ii comerciali ii scutur ca pe evantai
- Mesaje : 565
Reputatie : 600
Data de inscriere : 26/12/2012
Pagina 16 din 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Pagina 16 din 16
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|
Sam Aug 28, 2021 3:05 pm Scris de Matrix
» Reclama Gratis aici
Sam Sept 19, 2020 7:38 pm Scris de ARENA SNOK RO
» Aero - Shooting Range
Mar Iul 16, 2019 10:12 pm Scris de aero_aer0
» [Se Voteaza] - aka amir VS MarianS
Vin Dec 21, 2018 6:04 am Scris de ovula4weed
» DISS MARATHON
Lun Noi 26, 2018 3:02 pm Scris de Otrava
» WRONG team
Joi Aug 16, 2018 12:03 am Scris de adamantix
» Freestyle in Bucuresti
Mar Iun 05, 2018 11:25 am Scris de INFECT!
» OBEN
Mar Mai 22, 2018 11:18 am Scris de Phlegm Man
» adamantix vs in0c3nt
Sam Mai 12, 2018 2:47 am Scris de adamantix